Sıkça Sorulan Sorular

Hello Healthy kısaca nedir?

Hello Healthy, farklı ihtiyaçlara göre sağlıklı beslenmek isteyen herkese bütüncül sağlık odaklı hizmet sunan, hızlı ve pratik bir paket servis konsepti. Sekiz ayrı beslenme konseptimiz ve sağlıklı atıştırmalıklarımız ile sizlere yeni bir yaşam tarzı sunuyoruz.

Hello Healthy’nin felsefesi nedir?

Bizce sağlık bir bütün. Bu yüzden, bütüncül sağlık yaklaşımımız ile üretimden paketlemeye tüm süreçlerimizde sağlıklı uygulamaları benimsiyoruz. İyi tarım uygulamaları ile üreten tedarikçileri tercih ediyor, ‘mevsiminde sebze ve meyve’ felsefesini odak alan kaliteli malzemelerimizle mevsimsel beslenmeye önem veriyoruz. Ürünlerimizi sağlıklı pişirme teknikleriyle hazırlıyor, tüm paketleme süreçlerimizde kalite ve yüksek hizmet standartlarımızla ilerliyoruz.

Hello Healthy kime ait?

Acıbadem Sağlık Grubu’nun iştiraki olan APlus Hastane Otelcilik Hizmetleri çatısı altında 2021 yılında kurulduk. Sektörününün köklü kuruluşu Acıbadem Sağlık Grubu’ndan aldığımız güçle hizmet vermeye devam ediyoruz.

Hello Healthy hayatımda ne değiştirecek?

Sağlıklı ve uzun bir yaşamın kişinin ihtiyacına göre düzenlenmiş, doğru bir beslenme programı ile mümkün olacağına inanıyoruz. Hello Healthy beslenme programlarını takip etmeye başladığınızda sağlıklı ve lezzetli öğünlere kolayca ulaşmanın keyfini çıkaracak, yaşam kalitenizin arttığını fark edeceksiniz.

Ekip kimlerden oluşuyor?

Ekibimiz, öğünlerinizi ve kalori ihtiyaçlarınızı planlayan uzman diyetisyenlerimiz, sağlıklı pişirme teknikleri ile sağlığa lezzet katan şeflerimiz ve siparişlerinizin size en hızlı şekilde ulaşmasını sağlayan operasyon birimimizden oluşuyor.

Hello Healthy ile ilgili öneri ve yorumlarımı nereye iletebilirim?

Size daha iyi hizmet verebilmek için Hello Healthy ile ilgili düşünceleriniz bizim için çok değerli. Hizmetlerimizle ilgili yorum ve önerilerinizi ‘iletişim’ bölümünde bulunan formdan yapabilir veya iletişim kanallarımızdan bize doğrudan ulaşabilirsiniz. Ayrıca, siparişlerinizle ilgili değerlendirmelerinizi profilinizde yer alan ‘değerlendirmelerim’ bölümünden bize iletebilirsiniz.

Beslenme paketlerinde kullanılan malzemeler nasıl temin ediliyor?

Ürünlerimizin tümünü ‘iyi tarım’ uygulamasını benimseyen tedarikçilerimizden alıyoruz. Mevsimsel beslenme ilkesinden yola çıkarak, öğünlerimizi en taze ürünlerle oluşturuyoruz.

Ürünlerin bozulmaması için katkı maddesi kullanılıyor mu?

Hayır, ‘mevsiminde sebze ve meyve’ ilkemizle öğünlerimizi planlıyoruz. Ayrıca ürünlerimiz günlük tüketime uygun olarak hazırlandığı için herhangi bir katkı maddesi eklenmiyor.

Müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim, çalışma saatleri nedir?

Müşteri hizmetlerimiz 7/24 hizmet veriyor. Haftanın her günü dilediğiniz saatte çağrı merkezimiz üzerinden bizlere ulaşabilirsiniz. Uzmanlarımız 08.00- 18.00 saatleri arasında sizinle iletişime geçecektir.

Paketlerim soğuk zincir uygulaması ile mi teslim ediliyor?

Ürünlerimizin size güvenle ulaşması bizim için çok önemli. Bu yüzden teslimatımızı soğuk zincir kırılmadan, insan sağlığına zararlı herhangi bir mikrobiyal üremeye izin vermeyecek sürede kuru buzlarla çevrelenmiş araçlarla gerçekleştiriyoruz.

Ürünler nerede hazırlanıyor? Hello Healthy’ye özel bir mutfak mı var?

Sağlığı lezzetle buluşturduğumuz yer olan mutfağımız, Hello Healthy’nin en önemli noktalarından biri. Yüksek kalite standartlarına uygun, özel tasarlanan merkez mutfağımızda ürünlerimizi sizler için hazırlıyoruz.

Hello Healthy’nin kalite belgeleri var mı?

Hello Healthy’de uluslararası kalite yönetim sistem standardı ISO 9001 ve Gıda güvenliği Yönetim Sistemleri ISO 22000 uygulanıyor. Ayrıca belgelerimiz her yıl bağımsız denetim kuruluşları tarafından denetlenerek yenileniyor. Sunduğumuz sağlıklı ve güvenli hizmetin devamını sağlamak adına, kalite departmanımız günlük, haftalık, aylık ve yıllık olarak kontroller gerçekleştiriyor. Ürünlerimizin ve mutfaklarımızın kalite ve hijyen standartları bu sayede düzenli olarak takip ediyor.

Pandemi koşullarına uygun çalışma ortamı ve teslimat için nasıl önlemler alındı?

Hello Healthy olarak pandemi döneminde hizmet vermeye başlayan bir kuruluş olduğumuz için pandemiye uygun hijyen standartları hep hayatımızdaydı. Ürünlerimizin hazırlık aşamasından teslimatına kadar olan tüm süreçlerde sizlerin sağlığı ve güvenliği için çeşitli önlemler alarak hizmet veriyoruz. Hijyen uygulamalarımızdan bazıları;

Çalışma alanlarımızı sosyal mesafe kurallarına uygun olarak yeniden düzenledik.

Pandemiyle birlikte ekibimiz siperlik kullanmaya başladı.

APlus mutfak ekibimiz, koronavirüse karşı alınması gereken kişisel önlemler hakkındaki bilgilendirme toplantılarına ve uzmanlar tarafından verilen eğitimlerin tümüne katıldı.

Pandemi öncesinde de zorunlu olan önlük, maske, bone ve eldiven gibi kişisel koruyucu ekipmanları pandemi döneminde de düzenli olarak kullanıyoruz.

Üretim alanında bulunan gıda mühendislerimiz, kişisel koruyucu ekipmanların tümünü sıklıkla kontrol ediyor.

Yüzde 80 alkol içeren sıvı dezenfektan ve yüzey temizleyicilerini her alanda sıklıkla kullanmaya devam ediyoruz.

Üretim alanlarının girişinde ateş ölçüm uygulamamızı sürdürüyoruz. Oluşturduğumuz kontrol formunda ekibimizin günlük ölçümlerinin tümünü kayıt altına alıyoruz.

Paketlerimizdeki tuz, karabiber v.b ürünler için tek kullanımlık paketleme uygulamasına geçtik.

Hello Healthy’de kaç farklı beslenme programı var?

Hello Healthy sekiz beslenme programından oluşuyor; ofislere özel, tek öğün, sporculara özel, emziren annelere özel, vejetaryen, kalp dostu, şekersiz beslenme ve dengeli beslenme. Dengeli beslenme paketlerimiz de değişen enerji ihtiyaçlarına göre farklılık gösteriyor. Ayrıca sağlıklı atıştırmalıklarımız da hizmetlerimiz arasında yer alan ürünlerimizden.

Kendime uygun beslenme programını nasıl seçebilirim?

İhtiyaçlarınızı ve hedeflerinizi belirledikten sonra web sitemizde yer alan ‘paketler’ sekmesinden beslenme programlarını inceleyebilirsiniz. Paketler hakkında daha detaylı bilgi için ‘iletişim’ sekmesinden bize ulaşabilirsiniz. Konuyla ilgili uzman diyetisyenlerimiz sizinle iletişime geçecektir.

Sporculara özel paketinin detayları neler?

Spor tutkunlarına özel hazırladığımız bu paketimiz 3 ana öğün ve 2 ara öğünden oluşuyor. Bu paket, antrenman programınızı destekleyecek protein ağırlıklı, bol porsiyonlu ve yüksek kalorili bir beslenme programı. Detaylı bilgi için ‘paketler’ sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Emziren annelere özel paketinin detayları neler?

Anne ve bebeğin ihtiyaç duyduğu besinleri en sağlıklı şekilde alabilmesini hedefleyen bu paket 3 ana öğün ve 2 ara öğünden oluşuyor. Sizin ve bebeğinizin sağlığını ve rahatını merkeze alan ürünlerle hazırlanıyor. Detaylı bilgi için ‘paketler’ sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Vejetaryen paketinin detayları neler?

Vejetaryen bir yaşam tarzını benimseyenlere özel olan paketimiz 3 ana öğün ve 2 ara öğünden oluşuyor. Besleyici ve lezzetli vejetaryen alternatifler arıyorsanız bu paketimiz tam size göre. Detaylı bilgi için ‘paketler’ sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Kalp dostu beslenme paketinin detayları neler?

Kalp hastalıkları olan veya uzun ve sağlıklı bir ömür için hastalıkları önleyici beslenme programlarını takip etmek isteyenlere özel programımız 3 ana öğün ve 2 ara öğünden oluşuyor. Detaylı bilgi için ‘paketler’ sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Şekersiz beslenme paketinin detayları neler?

Şekersiz beslenme programlarını takip edenler için hazırladığımız bu paket 3 ana öğün ve 3 ara öğünden oluşuyor. Öğünlerimizde rafine şeker içermeyen besinleri takip ediyor, şeker ihtiyacını meyvelerden karşılıyoruz. Detaylı bilgi için ‘paketler’ sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Dengeli beslenme paketinin detayları neler?

Sağlıklı bir beslenme programı izlemek veya kilo kontrolü yapmak isteyen kişilere özel olan paketimizde, öğünlerimizin içeriğini ve sayısını sizin ihtiyaçlarınıza göre düzenliyoruz. 1200-2100 kalori aralığındaki paketlerimizi size sunuyoruz. Detaylı bilgi için ‘paketler’ sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Beslenme programlarına abone olmadan önce deneyebilir miyim?

Evet, ‘paketler’ kısmından takip etmeyi düşündüğünüz beslenme programını seçtikten sonra ‘bir günlük deneme paketi istiyorum’ bölümünden sipariş verebilirsiniz.

Paketlerdeki öğün sayılarında değişiklik yapabiliyor muyum?

Beslenme programlarımızı oluştururken her konseptteki öğün sayısını o paketin amacına göre düzenledik. Enerji ve besin öğelerinin değerlerini yine bu hedeflere uygun olarak hesapladık. Bu nedenle dengeli beslenme programları haricinde, paketlerdeki öğün sayılarında değişiklik yapamıyoruz. Dengeli beslenme paketlerinde ise öğünleri ihtiyacınıza uygun olarak düzenliyoruz. Bu paketleri sipariş ederken kaç öğün ve kaç gün almak istediğinizi tercih edebilirsiniz.

Paketlerde yer alan ürünlerde değişiklik yapabilir miyim?

Paketlerimizin tümünü beslenme hedefinize ulaşmanızı sağlayacak şekilde düzenliyor, ürünlerin kalori ve enerji hesaplamalarını buna göre yapıyoruz. Özellikle kalp dostu, şekersiz beslenme gibi hassasiyetleri odak alan paketlerimizde, programlarımızdan en doğru şekilde yararlanmanız için diyetisyenlerimizin özel olarak belirlediği sabit menülerle ilerliyoruz. Bunların dışındaki dengeli beslenme veya hayat tarzı odaklı paketlerimizde tercihlerinize göre düzenlemeler yapabiliyoruz. Detaylı bilgi için müşteri temsilcilerimizden bize ulaşabilir, tercihlerinizi oluştururken yardım alabilirsiniz.

Paketlerde alerjim olan, tüketmediğim ürünler varsa ne yapmalıyım?

Kişisel hassasiyetleriniz bizim için çok önemli. Bu nedenle, sipariş oluştururken sipariş bilgilendirme bölümünde yer alan ‘Siparişiniz Hakkında Bir Açıklama Ekleyebilirsiniz’ bölümüne not düşebilirsiniz.

Diyetistenlerinizle beslenme paketleri ile ilgili doğrudan iletişime geçebilir miyim?

Uzman diyetisyenlerimiz sağlıklı beslenme yolculuğunuzda size destek olmak için her zaman yanınızda olacak. 7/24 hizmet verdiğimiz müşteri hizmetlerimizden bize ulaşarak görüşme talebinizi iletebilirsiniz. Uzmanlarımız 08.00- 18.00 saatleri arasında sizinle iletişime geçecektir.

Üye olmadan sipariş verebilir miyim?

Hello Healthy’den sipariş verebilmek için üye olmanız gerekiyor. Hello Healthy ailesine katılmak ise çok kolay ve tamamen ücretsiz.

Hello Healthy’ye nasıl üye olurum?

Hello Healthy ailesine katılmak çok kolay! Web sitemizde sağ üst köşede, ‘üye ol’ bölümündeki formu doldurarak hesabınızı oluşturabilirsiniz. Hedeflediğiniz beslenme tarzına uygun programı seçerek daha sağlıklı bir hayata kolayca adım atabilirsiniz.

Minimum sipariş tutarı nedir?

Minimum sipariş tutarımız 77 TL'dir

Paketlerde gönderim ücreti var mı?

Hayır, gönderimler Hello Healthy tarafından gerçekleştirilecek. Siparişlerinizde herhangi bir ek gönderim ücreti ödemeyeceksiniz.

Temassız teslimat uygulaması var mı?

Evet, siparişinizi oluştururken ‘kapıya bırak’ alternatifini seçerek paketlerinizi temassız teslim alabilirsiniz.

Nasıl sipariş oluşturabilirim?

*Siparişinizi web sitemizden veya 0 (216) 544 46 76 numaralı telefondan bize ulaşarak verebilirsiniz. Aşağıdaki adımları takip ederek web sitemizden siparişinizi kolayca oluşturabilirsiniz;

Hizmetlerimizden faydalanabilmek için öncelikle Hello Healthy’e üye olmalısınız.

Üyeliğinizi tamamladıktan sonra web sitemizde yer alan ‘paketler’ bölümünden takip etmek istediğiniz programa tıklayın.

Sipariş formunun tümünü doldurduktan sonra ‘sepete ekle’ butonu ile siparişinizi oluşturun.

Teslimat adresini ve saatini seçerek ‘alışverişi tamamla’ bölümünden siparişinizi onaylayın.

Siparişlerinizle ilgili herhangi bir sorunda web sitemizde yer alan iletişim bölümünden veya 0 (216) 544 46 76 bize ulaşabilirsiniz.

Teslimat günleri neler?

Teslimatlarımızı haftanın altı günü (pazar hariç) gerçekleştiriyoruz. Pazar günleri için verilen siparişlerinizi veya önceden tanımlanan haftalık paketlerinizi cumartesi günü teslimatlarında size ulaştırıyoruz.

Teslimat saatleri nasıl?

Beslenme paketlerinizi size en taze ve en hızlı şekilde ulaştırmayı çok önemsiyoruz. Bu yüzden sizin için en uygun alternatifi seçebileceğiniz farklı teslimat saatleri oluşturduk. Hello Healthy paketlerinizi, 06.00-07.30 ya da 07.30-09.00 alternatiflerinden birinde belirttiğiniz adresten teslim alabilirsiniz.

Resmi tatillerde de Hello Healthy’den hizmet alabilir miyim?

Beslenme programlarınızı kesintisiz ve eksiksiz takip edebilmeniz bizim için çok önemli. Bu yüzden resmi tatil günlerinde de hizmetimize devam diyoruz.

Hizmet almak istediğim gün sayısını seçebiliyor muyum?

Evet, hizmet almak istediğiniz gün sayısını dilediğiniz gibi seçebilirsiniz. Hello Healthy’den yararlanmak için uzun dönemli abonelikler tanımlamanız gerekmiyor.

Sipariş özetimi ve geçmiş siparişlerimi nasıl takip edebilirim?

Üyeliğinizi tamamladıktan sonra, profilinizde yer alan ‘siparişlerim’ bölümünden sipariş özetinizi takip edebilir, geçmiş siparişlerinize tıklayarak yeniden kolaylıkla sipariş oluşturabilirsiniz.

Siparişimi iptal edebilir miyim?

Uzman diyetisyenlerimiz ve şeflerimiz size en hızlı ve kaliteli hizmeti sunabilmek adına beslenme paketlerinizi önceden planlıyor ve günlük olarak hazırlıyor. Tedarik sistemimizde herhangi bir sorun yaratmamak ve mevcut siparişlerde gecikmelere neden olmamak amacıyla siparişlerimizde iptal uygulamasını gerçekleştiremiyoruz.

Her lokasyondan sipariş verebiliyor muyum?

Paketlerimizi İstanbul’un birçok lokasyonuna ulaştırıyoruz. Şu an için sadece İstanbul sınırları içinde hizmet veriyoruz ancak hizmet ağımıza yeni eklenecek şehirlerimiz için çalışmalarımız devam ediyor. Gönderim bölgelerimizle ilgili detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

Siparişlerim teslimat saatinde ulaşmadı, ne yapmalıyım?

Siparişinizde yaşanan 60 dakika ve üzeri gecikmelerde ya da siparişinizin size ulaşmaması durumunda 0 (216) 544 46 76 numaralı müşteri hizmetlerimizden bize ulaşabilirsiniz.

Seçtiğim beslenme programını nasıl yenileyebilirim?

Web sitemizde oluşturduğunuz kullanıcı hesabınıza girerek siparişlerinizi kolayca yönetebilirsiniz. ‘Paketlerim’ bölümünden yeni siparişler oluşturabilir, profilinizde yer alan ‘siparişlerim’ sekmesindeki ‘tekrar sipariş ver’ butonu ile beslenme programlarınızı kolayca yenileyebilirsiniz. Size kesintisiz ve sorunsuz hizmet sağlayabilmemiz için paket yenileme taleplerinizi 2 gün önceden bize ulaştırmanızı rica ederiz.

Mevcut teslimat yeri ve saatimde nasıl değişiklik yapabilirim?

Web sitemizden üye girişi yaparak profilinizdeki ‘adreslerim’ bölümünden ya da 0 (216) 544 46 76 müşteri hizmetlerimizden bize ulaşarak teslimat tercihlerinizi güncelleyebilirsiniz. Ayrıca birden fazla teslimat adresi belirleyebilirsiniz. Teslimat süreçlerimizin aksamaması adına, tercihlerinizde yapacağınız değişikliklerin 1 gün önceden saat 11.00’a kadar tanımlanması gerekmektedir.

Kapıda ödeme seçeneği var mı?

Mevcut ödeme sistemlerimiz arasında kapıda ödeme seçeneği bulunmuyor. Ödeme alternatiflerimizi web sitemizden inceleyebilirsiniz.

Hangi kanallardan ödeme yapabilirim?

Siparişlerinizi tamamladıktan sonra ödeme işlemlerinin tümünü web sitemiz üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

Ödeme seçenekleri arasında yemek kartları var mı?

Hayır, ödeme seçeneklerimiz arasında yemek kartları bulunmuyor.

Kampanya ve indirimlerden nasıl haberdar olabilirim?

Hello Healthy sizi her zaman mutlu edecek fırsatlarla dolu. Size özel hazırlanmış indirimleri ve kampanyalarımızı bizden gelecek kısa mesaj ve e-posta’larla takip edebilirsiniz. Kampanyalarımızdan haberdar olmak ve fırsatları kaçırmamak için iletişim tercihlerinizi web sitemizde yer alan profilinizden dilediğiniz zaman güncelleyebilirsiniz.

Siparişlerimin faturalarını nereden görebilirim?

Siparişlerinizi tamamlayıp ödeme işlemlerinizi gerçekleştirdikten sonra faturanızı e-posta yoluyla ileteceğiz. E-fatura olarak düzenlenmiş işlem özetinizi takip edebileceksiniz. Faturanızın gönderilmesini istediğiniz adresi web sitemizde yer alan profilinizden dilediğiniz zaman güncelleyebilirsiniz.

Sizi Arayalım Paketinizi Birlikte Hazırlayalım.

hellohealthy

Vazgeç